08/01/22

Utrolig

Utrolig så glad jeg kan blive af så lidt!

11 kommentarer:

  1. hi hi jamen det er du ikke ene om... Jeg fik øje på de første fine røde skud af påskeklokker i dag. Og jeg glemte alt om den ellers arbejdstunge uge jeg havde haft. Der er ikke noget som fine nye spiger til at løfte humøret mange grader. Og så blev det solskin idag, jamen jamen hvor heldig kan man være..
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du sagde det med påskeklokker - dem må jeg også begynde at kigge efter. La ikke noget bedre end et humørløft!

      Slet
  2. Jamen det ligner jo faktisk påskeliljer af en art. Kan det virkelig passe? Forstår din glæde!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de første vintergækker. De er tæt på huset, så de er altid de første der dukker op.

      Slet
  3. Ja det er dejligt at se, når det begynder at komme op, jeg har tulipanspidser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så dejligt! Tulipanerne kan jeg ikke se endnu.

      Slet
  4. Det er virkelig opløftende at gå i haven og kikke efter spirer. Er det påskeliljer, der er på vej?

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sundt for sjælen at tage en runde og spejde efter nyheder. Det er de første vintergækker. Der er 2 forskellige sorter i haven og denne er altid den første.

      Slet
  5. Aj, men det er da også skønt, når det pibler i haven og bobler i maven :-)
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha! :-))) Det har du absolut ret i!

      Slet